Stadsprins Hennie I (Darding ) V.V. De Parkstad Böck Woabich

Zaterdag 16 november jl.is in een bomvol MFC An d'r Put Landgraaf de nieuwe Stadsprins van de Gemeente Landgraaf geproclameerd. Onder toeziend oog van oud Stadsprinses #Linda van de CV de Spinneköpkes Landgraaf en oud prinsenpaar #Arno en #Sandra en Jeugdprins Leon I van #VVDeParkstadBock.

De nieuwe Stadsprins van Landgraaf zal de primeur krijgen om tijdens #carnavalszondag en #carnavalsdinsdag de optocht van #Ubachoverworms en de Landgraafoptoch te doen met de nieuwe
Stadsprinsenwagen.

Wij wensen Stadsprins Hennie I (ook een van onze sponsoren trouwens) een ontzettend  mooi seizoen toe!

#alaaf #stadsprins #landgraaf #parkstadbock

Jeugdprins Leon I (Rohan) V.V. De Parkstad Böck Woabich

Vrijdag 15 november jl. is de  zoon  van een van onze bestuursleden uitgeroepen tot Jeugdprins Leon I van V.V. De Parkstad Böck Woabich Wij wensen Leon heel veel plezier dit seizoen. Zaterdag wordt trouwens de Stadsprins van Landgraaf geproclameerd die ook als eerste gebruik gaat maken van de nieuwe stadsprinsenwagen. Wie dit gaat worden is voor ons ook voor ons
een geheim, maar later  zullen we dat zeker hier vermelden.

Huwelijk 11de van de 11de  Sandra &  Arnold Meeuse V.V. De Parkstad Böck Woabich

11 november is in de wereld van carnavalisten een bijzondere datum, maar voor het Prinsenpaar Arnold I (Meeuse) & Sandra I (Peelen) van V.V. de Parkstad Böck en Arnold als bestuurslid van onze stichting, zal dit voor altijd een bijzondere dag blijven.Zij traden op maandag 11 november  namelijk in het huwelijk. Namens Stichting Stadsprinsenwagen Landgraaf wensen wij Arnold & Sandra samen veel geluk in hun verdere leven.